17/8

Har städat hela mitt rum + gardrob och ren bäddat min säng idag.
det är inte varje dag jag är så duktig men idag va jag de.
hittade en bok som jag tror att jag har fått ngn gång när jag fyllt år eller ngt
om vågen (eftersom jag är våg) och fy fan vad skrämmande det va att läsa den
det va så mkt som stämde in. riktigt sjukt. sånna enkla saker som jag
inte tänker på. usch.
anyway i morgon är det måndagen den 18/8 vilket betyder att det är skoldags igen.
längtar efter min fru, marita och tutti så det ska bli skoj att få träffa mina älsklingar igen.
har förbrett lite saker idag som att fixa pennor o kollegeblock o sånt.
på tisdag efter skolan så ska jag hämta ut mitt busskort
och sen ngn dag i veckan tänkte jag åka ner till jobb.
ska ju  börja jobba i delin nu med. så nu måste jag ner o lära mig
hur saker och ting fungerar där. o sen ska jag ta nya tider eftersom jag
fått mitt schema då. hoppas på att jag får mkt jobb på både vardagar
och helger. för då har man ngt att se framemot varje dag så att de inte
bara blir skola på vardagar och jobb på helger. utan en mix av både.
sen måste jag ringa körskolan o boka in fler körtider. =/
btw jobbar både lördag o söndag nästa vecka o de ska bli skönt.
vill jobba dagarna igenom igen. mår så bra då.
men nu får jag dela på min tid åt både skola o jobb. japp japp.
tänkte gå o lägga mig nått så när i tid. väntar bara på att mina
lakan o sånt ska bli torra. så jag kommer upp i morgon.
ska vara i skolan klockan 9.
men men nu ska jag gå ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0