13/8

efter en veckas ledighet utan jobb och extremt mkt uttråkning så fick jag jobba igår =) wiiihoo. tog sofies pass 15-22. och innan det åkte jag o mamms hem till syster o kollade hennes lägenhet i stan. riktigt fin. och köket är dödligt.så jävla fint. hade handlat med oss Bk mat oxå så det blev lite käka o mys. sen körde mamma mig till jobb. va skit glad att va tillbaka. haha och ännu gladare blev jag när jag slapp sitta i kasssan så mkt, utan fick hjälpa jocke (en av mina chefer) med massa andra saker. men sen gick de utför =( började gråta o sånt när jocke berättade om  florim =( sen resten av kvällen gick jag runt o svettades och hade sjukt ont i magen. sen körde jocke mig hem efter stängning.  och då ringde jag florim fast han inte får ha sin mobil på. o han va fortfarande kvar på sjukhuset så jag ska nog in där idag. lilla hjärtat =( anyway har jag sovit 2 sekunder inatt. haft massa mardrömmar o skit. =( buuh.
ska ner o käka frukost nu. sen blir de nog sjukhuset.

tack för ni finns mina små hjärtan. stöttar mig i alla lägen. de uppskattas. jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0