varför?

varför vill man alltid ha någonting man inte kan få?
varför är det interessant och spännande med saker man inte får tycka är interessanta och spännande?
varför får man se men inte röra?
varför finns vissa oskrivna regler?
varför känner jag mig bortglömd typ alltid?
varför kan man inte förklara en känsla som man har? man vet exakt hur den är, men de går inte att förklara för andra!
varför kan man inte bara va lycklig alltid. skratta o sånt?
varför är människor så dumma?
varför kan jag inte bara släppa loss och gå på känslan?
varför är jag så rädd att bli sårad?
varför tänker jag på vad andra kommer säga osv när jag vet att om jag hade gett mig in i de så hade jag blivit lyckligast i sverige?
varför sätter jag inte mig själv och mitt egna mående i första hand?
varför ska andra människor lägga näsan iblöt?
varför har jag så svårt att säga vad jag vill, och vad som är bäst för mig?
varför kan folk inte respektera andra?
varför kan man inte styra sina känslor i vissa lägen?
varför skulle jag vela styra mina känslor? jag vet att jag vill de jag vill. men jag får inte och kan inte pågrund av andra.
varför är vissa kärleksrelationer / vänskapsreletioner så jobbiga?
varför kan inte vissa bara svälja sin stolthet och göra något för sin kompis om den blir lycklig?
varför ha massa saker, som andra oxå vill ta del av, utan att dela med sig?
varför är jag inte som andra?
varför är jag inte egoistisk i detta fallet?
varför trotsar jag inte?
varför sätter jag inte krav på ödet?
varför testar jag inte alla gränser?
varför fyller jag inte upp allt det jag vill kunna fylla upp?
varför tar jag mina vänners mående framför mitt?
varför förlitar man sig så mkt på ngn annan?
varför gör jag inte det jag vill göra med mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0