uppdatering ^^

yes äntligen funkar bloggen igen. har inte kunnat logga in på flera dagar=( men nu funkar de =D iih. iaf tänkte dra lite snabbt om min helg.
I fredags va de skola som vanligt. dryg dag. gick igentligen till 4 men jag stack vid 12. åkte till niccies jobb och där va jossa med. sen efter ett tag åkte josse. så kom helen och hämtade mig&niccie. så åkte vi och betalade handpenningen till thailand resan =D wiiie. sen lämnade vi helen och åkte hem till mig, käkade med mamma och syster. sen åkte jag och niccie till tivolit i oxie och åkte karuseller. fy fan va ball de va. vi köpte tillochmed sånt åkhäfte^^ vi va typ dom ända som va över 10, och sen en gammal gubbe som niccie tyckte döds synd om bara för han satt o åkte själv. haha  iaf första karusellen vi började med va twister, och den slutade aldrig att gå. vi åkte i 20 min, japps 20 min runt runt runt. och den behövde vi inte ens betala för. igentligen va vi redan trötta på de efter den åkturen. men vi tog tag i oss själva. haha jag tvinga med mig in niccie i spökslottet. och de va inte ens läskigt men niccie blundade typ 3/4 av hela hahaha. sen efter de åkte vi miami, den va ball fast ett tag trodde jag att jag skulle bli steril. sen efter de åkte vi en sån karusell som har sånna armar ut, så åker man uppochner o runt. niccie satt o intalade sig själv att hon inte skulle spy. och jag grät av lycka. älskar att åka karuseller. hahaha sen åkte vi hem till niccie och la oss, observera att klockan va 10 en fredagskväll. haha. sen vaknade vi till och såg vinnarna i lets dance. sen somnade vi. jaaa vi är mobbade fast de e ball att va de ibland. haha=D

i lördags vaknade jag upp på samma sätt som jag alltid vaknar på när jag o niccie sover över. fy fan. sen va vi sega som fean. men vi gjorde oss klara o sånt sen vid 11 åkte jag josse och niccie till centersyd. jag va skit trött och hade dödlig huvudvärk. iaf jag skrattade så mkt åt en tröja i affären att jag började gråta. hahaha överball va den. de va ett bi på den, så stod de: bee cool. HAHAHAHA de e så mkt min humor. hahaha. iaf sen käkade vi på max. sen åkte vi hem till niccie sen kom mamms o hämtade mig. och vid 4 började jag o mamma baka, vi va klara vid 8. haha vi bakade muffins, kanelbullar och vanliga bullar, och allt detta gjorde vi så att jag och mamms skulle tåla de. höhö. över goda. syster kom oxå. sen snacka jag med jass. =( så jag begav mig till henne, hon va barnpassare helt ensam. så vi käkade kanelbullar och kollade gone baby gone. rätt klyddig men endå bra. sen vandrade jag hem runt 1 och nannade.

i söndags kom mamms upp o väckte mig och pappa sen efter mamma. så käkade vi frulle. sen kollade jag på angel falls tror jag den hette. sen åkte jag till ekohallen med syster, hon handlade filmer, och jag snodde en av dom dirr. höhö. iaf sen va de mys hela dagen.

igår va de skola, sen kom mamms o hämtade mig i skolan. så gick vi runt lite i stan. sen hem o fikade me syster. sen hade jag o syster gräddbullekrig. höhö jag vann(H) sen fick jag dödligt ont i min mage. hatar de. =( sen kolla jag o pappa prisonbreak och snackade massa massa. jag älskar dig. (L) tack för du alltid finns där, precis som mamma.

idag mår jag bajs, har dödligt ont i magen idga igen, så jag har sjukanmält mig. ska till skolan och göra matteprovet runt 1.2 ngt.

ihelgen fyller både littol och syster år, så de blir mkt firande. =) iiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0