torsdag

jahaja då va de tordag idag =)
även denna natt har varit extremt jobbig. vaknat flera ggr. =(
sen vid 8 gick jag upp, duschade o fixade mig.
gick ner o käkade fruktsallad med mamms.
du är den bästa som verkligen ställer dig o gör fruktsallad
på morgonen till mig. i love you.

sen bussen till skolan.
den första projektredovisningen vi gick på handlade om
rån, misshandel och våldtäckter. den andra handlade om Trafficking.
sen käkade vi snabbt sen gick vi på en redovisning om Jourhem.
sen stack jag o fru snabbt till trianglen. handlade lite.
sen tillbaka till skolan och gick på den sista redovisningen
om barnsexhandel. och de va flyktingar som knappt kunde
svenska så vi dooooog av skratt. HAHAHAHA.
iaf sen mötte vi frus man. sen stack dom
så tog jag bussen till skanör.
gick in o skrev på papperna.
ska jobba 4 veckor än så länge.
vecka 25,29,30 och 33. men sen får jag fler dagar om jag
vill. ska även sitta i kassan wiiiihoooo:D
iaf sen va jag dödligt kissig. är inne i sån period nu igen.
måste kissa 1 gång i kvarten. sjukt jobbigt.
iaf sen hämtade pappa mig i vellinge,
o nu e jag hemma. har natur prov i morgon men de
känns inte som jag har koll på allt. =/
får se hur jag gör i morgon. iaf sjukt skönt att de e helg nu igen.
dagarna bara springer iväg.
iaf ska fixa lite grejer nu. ha en bra dag.

ps. Grattis kusin på 19 års dagen wiiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0