torsdag

det blev ingen lissy o mys igår =( kusinerna va här länge så ingen kunde köra mig.
men camade o snackade med matti o bölade som vanligt (Y) en i morgon
mitt hjärta kommer du hem. aaaarh. ska bli så skoooj.
satt o kollade på sverige pussas och kramas igår med pappa. haha
de e ball. sen gick jag upp o sov. va trött som fan.
idag vaknade jag halv 7. hade lovat mamma att ta emot freja.
så de va bara att gå upp. städade där nere o började tvätt o sånt.
kände redan när jag vaknade att detta kommer bli en bra dag.
sen la jag mig i solariumet så precis när jag somnat så ringer min mobil
tänkte att de va lissy som vaknat. men de va de ikke.
de va från sommarjobbet. iiiiiiih. jag fick de. hahaha
över lycklig blev jag. nu slipper jag oroa mig för pengar till thailand. aarh:D
jag tänkte att dom skulle ringa på söndag men dom va jävligt snabba haha:D
hoppas bara att min nya kära vän oxå fick jobbet. de hade vatt ball. =D
e så glad nu. haha. synd bara att jag inte har körkort för de hade vatt såååå
mkt enklare att ta sig fram. men de löser sig. ska iaf dit på torsdag
o få reda på när jag börjar, hur mkt jag tjänar, vilka tider o sen skriva
ett avtal. iiiih. haha
nä nu ska jag kolla film o vänta på lissy ringer. sen ska jag hoppa
in i duschen. =) men vi hörs my friends vi hörs.:D
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0