torsdag

shiit det är verkligen redan torsdag, denna veckan har sprungit iväg.
iaf i natt har jag vaknat en miljon ggr. riktigt jobbigt faktiskt.
haft dödlig mensvärk hela natten och hela dagen idag.
så jag beslöt mig för att stanna hemma från skolan dels på grund av det och
dels att vi hade en lektion 8 och en 14.20 kände mig inte tillräckligt motiverad
att åka dit. gjorde lite nytta här hemma ist. sen vid 4 tog jag bussen till stan
och mötte upp pappa. så vandra vi till optikern, fick våra nya glasögon.
fy fan vad jag blev yr när jag tog på mig dom.
så sa pappa: jävlar va smart du ser ut, och dina ögon blev fan skit stora.
svarade jag lite så där snabbtänkt: jaa jävlar är du så ful i verkligheten.
och alla döööör av skratt. de e kärlek (L)
sen åkte iv o fixa lite stuff. sen hem och käkade
sen åkte mamma på kurs och pappa ngn annan stans
så jag gick o solade och jag svettades verkligen som en
gris. haha.
jaa de va min dag de. i morgon e de svenskprov. doooh.
sen till kusinen med kusinerna och syster.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0