tisdag

igår va en fucked up dag. böla typ hela dagen o mådde allmänt skit.
tänkte rent för mkt på saker som jag inte borde tänka på. =(
sen skulle matti o max komma förbi en stund. men jag
va cp trött så jag somnade i väntan. o sen hade jag mobilen i
jackfickan där nere :( så jag hörde inte den. flååååt:$
iaf i morse hade jag sovmorgon o de va skönt
image262o väldigt behövligt. tänkte stanna hemma från
skolan idag men sen tänkte jag om.
o tänkte verkligen att jag kan inte gå ner
mig hellt. måste sköta skolan så
gott jag kan. så jag åkte dit.
han ta lite cam bilder innan. höhö
träffa festim på bussen, snackade lite skit.
sen va de idrott, jag va inte med. :$
sen lunch o sen 1 timme och 20 min rast
så då va de ut i solen en stund.
efter de natur, satt o räknade majs. wiiie
haha. och sedan matte. hade prov o jag
visste inte de. men de går väl hyffsat
hoppas jag. sen va jag slut i huvudet.
haha. iaf idag ska jag hänga lite med
jasseälsklingen. hon ringde mig o berättade
att hon saknade mig. aaw. hjärtat mitt.
senare i veckan måste jag plugga.
GE MIG ORK.
nä nu ska jag gå pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0