tisdag.

idag mår jag inte bra =( inte alls.
började med att jag vaknade 7. kunde inte somna om så jag
la mig o solade i 20 min. somnade dirr.
kaka frulle o duschade o sånt. niccie skickade ett mms image257
på hennes bröst och skrev grattis på namnsdagen älskling.
de e sött. men jag kan inte läsa mms, =(
sen tog jag bussen till skolan vid 9.
hade idrott dansade o sånt däär.
nelson hade skickat sms o sa gratttis. =) thanks hjärtat
sen ringde lilli o sa grattis så snackade jag med han
hela vägen från tennishallen till skolan =) iiih.
sen va de lunch. mådde skit.
hängde lite med tutti och marit för att fru övergav mig
som vanligt. Biiiiatch haha.  ni 3 är mitt
liv i skolan. jag älskar er mina bästa.
sen va de natur. fattar 0. fick reda på att vi har
prov i de nästa vecka (Y). efter hade vi dubbelmatte.
men jag gick bara på den första för jag mådde bajs.
så jag åkte hem. fikade snabbt med mamms o papps
sen gick jag upp o deckade. o vaknade nyss. har sjuk huvudvärk idag. de e tråkigt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0