söndag

vaknade relativt tidigt i morse. käkade frukost med familjen och victoria och sabina. haha verkligen inte en lugn frukost, fy fan vad lilla victoria kan snacka. haha. iaf sen har jag varit sjukt duktig. har putsat fönster, målat, damsugat, tvättat o lite sånt idag. vid 4-5 kom älskling till mig. så kolla vi film o hade mys. lagade mat, makaroner och köttbullar/korv. haha. sen kom syster oxå förbi en stund =) sen kom mamms, papps och syster hem vid 8. så gjorde dom pannkakor till oss. mums. så satt vi o chillade o hade mys, kollade pretty woman. iiih. sen åkte älskling nyss. =( saknar redan. jag älskar att vi har kommit varandra så här nära. de betyder. och du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta, alltid. och de bästa är att du dömmer aldrig mig. aldrig. du lyssnar när jag har ngt att berätta o du säger vad du tycker. men du gör aldrig så att jag känner mig osäker eller ngt sånt. de e de jag älskar med dig. jag älskar hela dig. föralltid. och verkligen tack för att du finns och för att du lyfter upp mig när jag är så nere som man kan bli.  längtar bara till vi ska bort från allt, spa i några dagar är aldrig fel.
iaf nu ska jag nanna. hoppas att alla har haft en lika mysig söndag som jag =) i morgon blir de skola till halv 12. sen bussen till jobb på upplärning. de ska bli skoj. och jag hoppas att jag får mer jobb än vad jag redan har fått. iih:D men sussa gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0