sen blev det krök, vattenpipa, musik och massa snack

än en gång trodde jag att jag skulle ta en lugn hemma kväll men ack så fel man kan ha. vid halv 9 snacka jag med matti. så sa han att han skulle hem till timeja o så undrade han om jag ville joina. så tänkte jag äääh va fään klaaart. så min bästast bästa pappa körde mig dit, körde först o hämtade upp matti. sen körde vi dit. va redan lite folk sen blev det krök, vattenpipa, musik och massa snack. sen  kom  dean med. sen vid 1 ringde jag daddy. så kom han o hämtade mig. så körde vi matti och dean hem. massa snack med papps i bilen. iiih. i morgon är de igentligen kalas. men jag pallar inte. i morgon ska jag verkligen ta en lugn dag. en sån som söndagar ska vara. =) sen e de skola på måndag till onsdag. sen torsdag o fredag ska vi ut o vandra med skolan. buuuh. iaf nu ska jag nanna för jag e cp trött. kommer somna dirr. men tack för en trevlig kväll gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0