:S

känner mig helt konstig. efter jag hade nannat så käkade jag en sallad. sen åkte syster o spelade fotboll o mamma o pappa åkte på ett möte. så då blev jag själv. de va skönt. skulle igentligen med matti o dom o kolla fotbollen men jag mådde inte bra sen hade syster inga nycklar så de hade bara blivit massa klydd. så jag stannade hemma o tog ett långt o varmt bad. de kan man behöva ibland. sen ringde jasse så snackade vi lite.. sen va de pimp my ride för hela slanten och sen prison break med pappi.
i morgon åkte pappa o syster till karlstad. fast dom kommer hem igen på onsdag kväll eller ngt. dom ska kolla en konsert som pappa  fick av syster i födelsedagspresent.

iaf min familj är kärlek, jag älskar er mer än allt. ni betyder så fruktansvärt mkt för mig att ni inte förstår. ni kommer alltid att va mina bästa. och de bästa med er är att ni inte kommer o går. ni är föralltid. vi är föralltid.

dagens bästa
: helt klart jobb. skoj att lära sig ngt nytt. =D
dagens sämsta: när ngt blir fel och massa missförstånd. och absolut sura människor. men jag klarar detta. jag fixar de, jag  veeet de. =D


nu ska jag nanna. sov gott alla nära o kära, o ni andra med. =d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0