onsdag

i morse va de trögt som fan att gå upp. men jag va endå snabb. hann tillochmed snacka med matti en snabb stund på msn och cama lite med honom =) iiih.
sen va de skola. hade spanska och vi gick bara igenom till provet nästa vecka. sen där eftrer hade vi svenska, skrev uppsatser. =( sen nu har vi haft en lektion i samhälle och har en kvar vi gör powerpoint arbete om trafikolycker, som vi ska lämna till james, vår brandmansmentor. han e den bästa. och vårt arbete ska han ha i hans undervisningar så de e lite skojigt. =)  och vi sitter i datorsalen och de e chill. fru gjorde franskmanikyr på mig och plockade mina ögonbryn. över snyggt blev de. =D haha
jag har blivit skit torr på att skriva blogg. skit tråkigt. men iaf nu snart har vi idrott  ska bara ha teori o de e skönt för jag pallar inte idrotta idag haha. sen dubbel historia sen slutar jag runt 4 - halv 5. o de ska bli skönt.
denna veckan har endå gått snabbt och de gillar vi.
sen nästa torsdag o fredag är vi lediga o de e skönare än skönast.
sitter helt övergiven i datorsalen, fru gick o tog en snabbis i bilen med hennes pojkvän. haha. o här sitter jag o sitter. skit bull. men iaf ska göra lite nytta nu. vi hööööres. posss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0