min dag in i minsta detalj

idag har det varit en underbar dag med underbart väder. iiih. dagen startade med att jag tog bussen vid 8 till skolan. självklart va de mkt kö så jag kom försent till första insläppet till nationella. så jag fick vänta till klockan 9. väl där inne gick de rätt bra. tof typ 1½ till 2 timmar på mig att skriva. sen va de ut o sola med mina flickor. så ringde niccie o frågade om jag ville käka lunch med henne. så jag gick till hansa o mötte upp henne så käkade hon. sen gick vi till hennes optiker och som alla vet är niccie ett problembarn. iaf sen körde vi hem till max en stund. och hängde där. men så fick jag o niccie stranden sug så vi åkte till stranden wiiie. köpte glass o gick ut på bryggan rövkallt va de i vattnet. sen ringde josse så hämtade vi upp henne på centralen. sen åkte vi till EH och tog en fika träffade knöös, sara & nina. =) efter de dumpade jag o josse av niccie hos hennes biopat och vi fortsatte mot pildamsparken. efter en lite olyckshändelse så hamnade vi på en parkbänk. de va mys. efter de körde josse mig till centralen där jag mötte upp pappa o syster sen kom mamma o hämtade oss. sen hem o käkade. och nu är jag så lack att jag vill dööööö för att jag packar till den jävla skit vandringen i morgon, totalt onödigt att ha de. plus att jag vägrar att ta bussen till skolan med all den packningen. JÄVLA skit. iaf nu ska jag åter gå till de. sen ikv e de Greys anatomy. och de e kärlek, precis som denna dagen har varit. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0