måndag

image265


så ja då va man äntligen hemma. vaknade 20 över 6  i morse. alldeles för sen iochmed min buss går tio i. iaf tog bussen in med jasse älsko. vi va så trötta idag så de blev inget snack haha. sen hade vi då svenska, gick igenom allt till nationella som vi har på onsdag. ska skriva i 5 timmar =/ buuuuh. sen spanska men vi orkade inte gå dit så vi låg o sov i solen ist. sen va de mentorstid. sen cp engelska sen slutade vi wiiiie. tog bussen till skanör. tar fan 45 min. så de va tur att matti finns. så han höll mig sällskap. haha. träffade min chef, över gullig. o sen visade dom mig runt sen va de bara att sätta igång. fy fan va jobbigt de e med att komma ihåg alla nummer. aaarh. sen sånna snikna och snåla pensionärer som är rädda att betala för mkt. men de gick bra iaf. blev endå 3 timmars jobb. iiih. o nu e jag så slut i huvudet att jag vill sova.:P isf min syster hämtade mig sen. o nu sitter jag här o sitter. får se  vad som händer idag. vill igentligen kolla matchen idag för de e perfekt väder för sånt. jaja nu ska jag slänga mig på sängen i 2 sek. ha en bra dag. pussinuss

btw så är jag ledig måndag, torsdag o fredag nästa vecka, iiih de e nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0