lördagsmys

dagen igår va mys. började med att jag vaknade rätt tidigt, gick ner o käkade sen började jag tvätta o städa o sånt smått och gått. sen vid 4 kom niccie och hämtade mig. sen körde vi hem till henne och grillade med resten av familjen mendoza och även mormor och morfar haha. efter de tog vi de jääävligt  lugnt. så ringde matti. så hoppade niccie in i duschen och sen som hon är så kom vi inte iväg förrän vid halv 9 kanske. tog en sväng in om vagabond och sa hej till lissy som jobbade. sen vidare till matti. efter att ha letat parkering i 8 år så fick matti komma ner så körde vi till Bo01. gick runt där ist o de va mys hahaha. sen körde niccie på cykelbana och gräs o allt möjligt haha. sen parkerade vi bilen vid max jobb. gick o hälsade på honom. sen till Bk på stortorget, där joanna jobbade igår. käkade lite. sen mötte vi upp max som hade slutat, körde till snabbt&gott för max skulle käka sen blev de ribban. haha. jag o matti satt/låg o roade oss på snurran haha. iaf sen gick vi ut på T-bryggan en stund, eller en rätt lång stund. efter de körde vi till kalkbrottet och checkade läget. sen lämnade vi av max sen matti sen åkte jag o niccie hem till henne. o jag deckade dirr.
tack för en mysig kväll mina små hjärtan. de va mys. en perfekt mysig lördagskväll.

i morse vaknade jag upp hos niccie så låg vi o kollade Laink som alltid och låg o möös en stund. sen kom papps o hämtade mig vid 12. sen har jag inte gjort mkt nytta. haha
i morgon e jag ledig o de e skönt. ska hem till syster o hon ska hjälpa mig med ett arbete som jag absolut inte känner ngn ork till att göra. men vi får se hur de går i morgon. men hoppas att alla har haft en brao dag idag. pussinussnuss


ps. foto från gårdagen kommer upp sen haha

Kommentarer
Postat av: nicole

Asså de va faktikst miami inc. så de så. haha. O hur vet du att du får bilderna jag tog? ^^

2008-04-27 @ 16:08:19
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

hahaha ursäkta mig töönr. hahaha jag kommer sno dom av dig annars haha (6)

2008-04-27 @ 19:09:04
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0