jaa jag är uttråkad

DIG:
 1. Hur lång är du?
  171 cm typ.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Antagligen yngre
3. Vad pluggar du?  Samhälle /uniform (bernadotte)          
4. Har du långt hår? Nää
5. Vilken hårfärg har du? Igentligen blond, men sen bytar jag när jag tröttnar
6. Sminkar du dig? yeees
7. Har du haft sex inom dom två senaste månaderna?  Kanske det kasnke:$  
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svarta
10. Har du kysst någon idag? Haha nopp
FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? 
ja, det gör dom
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
   Dom är lika bäst
3. Hur många syskon har du? Två, en stora syster & en lillasyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Du är en tönt
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Haha vet inte:O
6. Hur många ställen har du bott på? Typ två, men bodde bara i de först huset i typ två månader
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen, alla kan va jobbiga ibland och då stör jag mig men jag stör mig inte på ngn så i största allmänhet
8. Vilken familjemedlem är snällast? Min familj är bäst okej, alla är snälla. Eller inte alltid mina syskon.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I söndags kasnke
KOMPISAR:
1. När var du senaste med någon kompis?
igår =)  
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? 
Niccie
 3. Har du kysst nån kompis? 
Aaao. :$
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Nopp inte tsm, men träffat.
 5. Vem har du varit kompis med längst?
Jasmine
6. Vem känner dig bäst?
Mammi och pappi
7. Längsta tid du varit osams med en kompis?
7 år typ =(
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Det brors på vilken kompis det är
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Haha nej, vill jag inte va med ngn så e jag inte
KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
 Pyjamas, T-shirt, bh, strumpor & trosor. haha
2. Har du bytt om idag? 
yeees
3. Favorittröja?
Vet inte
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? 
Baggyjeanse
5. Har du gett bort kläder nån gång?
jaao
 6. Har du ångrat ett klädköp nån gång?
Jaa de har nog hänt
7. Har du handlat kläder genom internet?
aaao
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? 
Hahaha näää, står för att jag har små bröst HAHAHAHAHA
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? 
Vet inte faktiskt
10. Vad använder du för skor? 
olika
VÅGAR DU:
 1. Skrika åt dina föräldrar?
Haha ja :$
2. Klä dig annorlunda? 
Men ja
3. Vara dig själv? 
Ööh, jaa vem skulle jag annars vara?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? 
Jaa, men jag gillar inte de
6. Pierca dig? 
HAHAHA klart
8. Ha sex på offentlig plats?
Men va e de för fråga
9. Vara omogen? 
Haha jag är omogen ibland, de e ball
10. Äta småkryp?
Amen va nää!
SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
Pauli /bernadotte
 2. Vad heter din favoritlärare? Daniel
3. Vad är ditt favoritämne? 
Vet inte, men svensklektionerna är ballast
4. Snyggaste läraren på skolan? 
Men  ue ingen
5. Har du bra betyg?
Kunde ha varit bättre
6. Tråkigaste ämnet? 
ENGELSKA?! HATAR DE
 7. Har du skolkat mycket senaste året? 
Nää inte skolkat, har bara tagit privata studiedagar
8. Har du fuskat på prov? 
Har väl hänt :$
9. Hur tar du dig till skolan?
Buss eller så kör mamma
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan?
Hahaha näää:O
RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? 
Nopp?!
2. När tuggade du tuggummi senast?
Innan idag
3. När var du på semester senast? 
2006, sunny beach
4. Vilken färg är det på din tandborste? 
Där nere har jag en orange, här uppe en blå. Hos niccie en blå tror jag och hos lissy en grön/vit
 5. Är ditt hår tråkigt?
jaaa
 6. Vad har du för påslakan just nu?
Brunt i olika nyanser och vitt
7. Vem såg dig naken senast? Hemligt. :O
8. Hur ofta duschar du?
Varje morgon sen badar jag ibland på kvällarna
9. Gillar du BUBBEL ROLLER?
Vad e de?!
10. När ska du gå och lägga dig? 
Ikväll när jag e trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0