helgens gång.

jahapp. då va de dags för ett blogginlägg. =)
i torsdags var jag som sagt på burlövs center med littol. sen åkte vi hem till henne igen. efter ett tag kom josse och niccie o hämtade oss, så åkte vi o kollade mff matchen. de va skoj och jag kände mig verkligen lycklig. de kände som förr, vi 4. iiih. sen körde jossa mig hem o sen nannade jag.

i fredags gjorde jag typ allt o ingenting o vid 12 kom jossa o hämtade mig. vi åkte till ikea så handlade hon lite. sen mötte vi upp niccie på triangeln. hämtade lissys present som hade blivit klar. sen gick vi runt lite överallt. sen käk på lilla torg. sen köpte vi 40 röda rosor skit snygga va dom, jag blev nästan kär, till matti.  sen hem till niccie och fixade oss. sen vid kvart i 6 åkte vi till mattis överraskningsfest som hans föräldrar hade fixat. jag va sjukt nervös. så satt vi där o krökade o snackade o sånt. mattis flyg va försenat. så vid halv 7 landade han. o sen ringde han typ alla men alla hittade på olika anledningar att dom inte kunde träffas osv. sjukt synd om honom. sen då precis innan han kom så gömde vi oss i mattis föräldrars sovrum. iiiih. o när han öppnade dörren så började alla skrika o sånt. haha skiiiit ball. o jag började gråta. of course. men niccie o jossa slog mig då. iaf sen började vi kröka på riktigt. o käka pizza gjorde vi med. sen gick jag ner o hämtade lissy o tog med henne upp. iiih. iaf jag blev överpackad o de händer inte varje dag, så jag hoppas att ni tog vara på de mina vänner ;) pratade ut med jocke med o de va skönt tror jag. önskar bara att de fanns mer tid. iaf sen mådde jag inte så bra så vid hal 2 kanske körde jag, niccie & jossa dean hem. sen deckade jag o bilen. sen kutade jag in till niccie o somnade dirr.
vid 4 vaknade jag av att matti ringde haha. o då mådde jag skit bra. så då låg jag o snacka med honom ett tag.
iaf skit ball att du äntligen är hemma igen hjärtat.. och hoppas du hade lika roligt som jag i fredags ^^ iiih.

sen i lördags mådde jag inget vidare. men de va mys med niccie hela dagen typ. vi mådde dåligt tsm. sen skulle vi käka vid 12. så vi bestämde oss för att åka till snabbt o gott vid heleneholm. fy fan. vi dog o nästan spydde. vi tog typ 2 tuggor. sen gick vi där ifrån o åkte vill snabbt o gott vid kronprinsen ist. där är gooooott.
sen hade jag o niccie ball eftersom vi började må bra sen. och vi skrattade så mkt denna kväll. iiih. älskar sånna kvällar med dig. sen vid halv 2 hämtade vi max på hans jobb sen lämnade vi honom hemma. sen åkte jag o niccie hem till henne o jag somnade dirr.

i söndags kom papps o hämtade mig vid 12. åkte till biltema o sånt. sen lämnade han mig hemma. mådde dåligt som fan o va helt nere. men vid 6 åkte jag till niccie, sen åkte vi snabbt till littol som va sjuk =( lämnade hennes present o pussade lite på henne  o sen åkte jag niccie & jossa till kronprinsen o mötte matti och max. sen va de bowling. de gick nog lite halv dåligt för alla. haha. men de va ball. efter de blev de krig om vem som skulle sitta fram. jag hos jossa och niccie hos max, matti losade (höhöhö) så han fick sitta bak i max bil och de sägs att han teroriserade niccie hela vägen till pizzerian. sen käkade dom. efter de va de fullfart till hemmakväll som de nuförtiden heter. men vi hittade ingen parkering så max o matti fick fixa de där med  hyra film. så vi körde till max ist o leta parkering. sen va de film mys. runt 1 bestämde jag o jossa oss för att dumpa niccie hos max o sen köra hem. så matti joinade oss. så vi hade tävling till bilen. fy fan va vi har dålig kondis. jag vann igentligen. men sen lät matti mig sitta fram iiih:D sen lämnade vi då matti. sen körde jossa mig hem o jag osocialast i sverige för jag va trött som fan o tänkte som aldrig förr. uuusch.
sen badade jag när jag kom hem o tänkte ännu mer o gräät  o sånt trams. fan. så jag kom i säng halv 3.

i morse va jag trött som fan, åkte till skolan utan att duscha, utan smink o såg allmänt förjävlig ut. fy fan.
men de gick snabbt. sen hem o sen sov jag från 1 till 5. de va skönt. ska snart äta sen får vi se vad som händer. kännre mig halvt sjuk. vet inte vem jag ska halshugga av niccie o lissy eftersom båda dom e sjuklingar nu.

iaf denna helgen har varit underbar, mkt känslor o tårar o skratt o minnen osv. men jag är såååå glad att matti äntligen är hemma. iiih fy fan. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0