helgen

tjabba tjena hallå.
jag suger på de här med blogg. jag orkar inte uppdatera nu förtiden. de e hårt.
iaf tänkte berätta om min helg.
i fredags va de skola =( blää. sen kom syster o hämtade mig, så körde vi till center syd. sen kom kusin nicole oxå dit. så fikade vi med papps och hans arbetshooomie. haha. efter de gick vi runt o glodde lite. sen körde vi hem till syster.  och fixade oss. sen hämtade vi upp kusin emilia och sedan begav vi oss till kusin robin för att fira syster.  johan kom oxå sen. och så käkade vi pizza. eller dom andra käkade de och jag käkade kebab. sen kom pontan med. sen åkte vi till bigbowl o bowlade och krökade. jag kom två (H) wiiihoooo. sen hem till kusin igen och vissa fortsatte att dricka. kusin skulle åka till thailand dagen efter så vi stack sen. papps kom o hämtade oss. en trevlig dag faktiskt.
lördagen kom niccie o hämtade mig vid 1. sen åkte vi till mobilia. gick runt där lite sen hämtade vi upp willie och dom körde mig hem. sen stressade jag som faan. skulle till mormor vid halv 5. men jag hann. sen körde vi till elysee för att käka fondue. de va mys. och gott jag åt tills jag sprängdes. haha jag satt kvar längst o käkade. sen kom även älsklings jasse dit hon skulle käka med sina klassfriends. så jag hann pussa lite på henne innan vi körde hem till mormor igen. där blev de tårta. josse kom oxå efter ett tag. sen körde jag o josse till mascot där firandet för lissy va i full gång. stannade där till 12 sen begav vi oss till slagt. o vid 2 palla vi inte trycket mer så jag, jossa, niccie och camilla körde till mc donalds på midhem och käkade. sen körde jossa mig hem.

söndag
vaknade jag halv 1. eller mamma väckte mig då. sen städade jag o sånt. o tog de lugnt. vid 7 körde papps mig hem till niccie. så chillade vi lite där. sen skulle hon vaxa mina ben med de gick inte så bra. så mitt ena ben är halv vaxat o de andra är fortfarande buskigt. haha. sen vid 10 kom papps o hämtade mig. sen somnade jag vid 11 typ:P
idag är det måndag o jag va tröttare än någonsin. men gick i skolan bara till halv 12. så de va skönt. sen åkte jag med mamms o handlade. =)
skönt att denna veckan e kort. är ledig torsdag o fredag. så på torsdag ska jag o littol till stan och gå runt lite. sen på fredag kommer älsklingsmatti hem =) wiiiiiiiie.
nä nu ska jag städa mitt rum sen ska jag sola. pussinussnuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0