fredag

lördag idag då:P
igår kom jasse till mig klockan 7. wiiie. tur vi bor nära varandra.
hade ingenting att göra så vi snacka lite med matti på msn.
halv 8 bestämde vi oss för att åka hem till honom o chilla.
jag kutade in i duschen o sen kutade jasse in. hahaha
sen skulle vi ta bussen 20.03 hahahaha vi e snabba.
sminkade mig på busshållsplatsen och i bussen (Y) jeeej.
gick vilse när vi skulle till matti men de gick bra endå.
haha. satt o chilla krökade hos matti, eller jag drack inte så mkt
sen stack jag matti jasse o mattis kompis hem till dean.
o där va även timeja, henke och julia. de va ett tag sen
man träffade dom nu. =) iaf sen satt vi där till 1 typ.
sen tjatade matti om att vi skulle dra till lilla torg
eller LT som han så fint sa. haha. men vi pallade inte
så jag matti jasse och mattis kompis (som jag tror
hette fredde?!?!) drog till snabbt o gott. träffade jojje
och camilla där med =) sen vid 2 kom mamms o hämtade
mig o jasse. sen dirr hem o sov. idag väckte mamma mig
halv 9. duschade o sånt. sen nu e jag hos mormor.
för hon åker till holland i morgon eller ngt så ska vi
pussas o kramas o sånt haha. sen ska vi iväg till
benny och lisa. o checka in deras nya hus. iiiih
älskar deras hus och sen älskar jag dom. wiiiie.
sen får vi se vad som händer ikv. vi ska iaf passa
victoria, jasses lilla syster. iaf ska gå nu.
sooo long fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0