drömmer mig booort för en sekund

ångest. tårar. simage266krik. trött. orkar inte.
 jobbiga människor. sura människor.
människorSomHarKravPåAttJag
AlltidSkaHöraAvMig,menAldrigDom.
människor-som-inte-lyssnar,
utan bara babblar på om sitt egna alltid.
jag är trött på allt sånt nu.
jag la allt sånt här bakom mig för ett tag sen
. för jag orkar inte bli ner tryckt
 igen av allt och alla. jag gör vad
jag vill med mitt liv. och det får folk
acceptera. jag är trött på att känna
att folk sårar en hit och dit. de känns
verkligen som om att dom inte har ngt
bättre för sig. klart man ska få gråta en
skvätt ibland men inte alltid, som innan.

iaf åter till vädret, är det inte underbart? man blir helt lycklig. och man glömmer allt. jag älskar våren/sommaren. för de finns inte plats för ngt annat i ens tankar när solen skiner. man blir lycklig och glad. och man känner verkligen att man har allt man vill ha i sitt liv. och sen känner man tacksamhet, man blir så tacksam för alla som har funnits där för en när man inte har mått bra, hade verkligen inte kunnat klara mig ur allt, så som jag mådde innan, om de inte vore för mina 4 bästa, familjen, matti, fru, tutti och marita. dom finns lixom alltid, ibland vissa mer än andra. men jag vet dom finns där, inte alltid så man ser dom eller hör dom. men jag vet att dom finns där. och de e de som räknas.

oj klockan har blivit mkt måste ta på mig kläder för att sen köra syster o papps till centralen. men vi hörs my friends.
Looove 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0