denna dagen har varit mys.

denna dagen har varit mys.
efter vi lämnat syster och pappa så käkade jag o mamma lunch i stan. sen hem o bakade kanelbullar. iiih. sen jobbade mamma o då gick jag ut o sov i bikini. lite brun blev jag allt. sen knackade de på dörren så jag kutade upp o öppnade. o där stod en fiskgubbe, en som säljer fisk. hahaha skit sexig va han och jag såg ut som fan. men iaf mamma handlade fisk av han för 3400:- vilken idiot gör de? men enligt henne så va de fin fisk haha. iaf sen tog vi en bullefika sen gick mamms o jobbade igen buuuh. ikv blir de mys med mamma, ugly betty och desperata hemmafruar. de e mys. ska sova tidigt ikv för i morgon blir de nationella i 5 timmar puuuuust.
nä nu ska jag ner o laga mauut. pussinuss


 just de jag glömde att berätta att jag fick mina nya gardiner med posten idag. riktigt fiina va dom iiiih.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0