dagens gång

asså denna dagen har nog image263
varit den onödigaste på länge.
började med att jag vaknade
 till flera gånger i natt.
sen vid 8 gick jag upp.
 duschade o sånt.
tog bussen tio i 9.
sen bytte jag till
32an på sofielund för
 fru satt på den bussen.
o dirr när jag hoppade på
kände jag bara för att döda.
 haha. o sen kände jag
att denna dagen kommer
gå åt skogen. iaf va
framme i skolan halv 10.
våra mentorer hade sagt till oss
att vi skulle träffas i aulan halv 10
för att få information om
projektarbetena o sånt.
men tror ni att där va ngn
lärare till vår klass.
näääää. jäffla staffan asså.
han hade glömt så han va hemma.
då ville jag döda igen.
iaf vid 11 började den första
redovisningen o jag, fru, tutti o marita
valde att gå på en om heroister.
den slutade 30 min senare.
sen hade vi inte vår nästa förrän
1. så de va lixom 1½ timme.
gick till hemmakväll. marita handlade
1 kilo godis. hahahaha sen traskade vi vidare  till infokomp sen till latin. satt o hängde där med lite folk. sen när vi gick tillbaka så stämplade vi i resten av våra projektredovisningar i vårt sånt häfte o gick hem. haha. sen vandrade vi till triangeln. marit tog 5:an. frugan mötte upp sin man och jag o tutti hoppade på 8:an. sen tog jag min buss frå södervärn. somnade en stund på bussen sen när jag kom hem städade jag o sen la jag mig i sängen o skulle plugga natur. har prov i de på fredag om DNA. men jag somnade. sen väckte dean mig med sms. haha. så nu måste jag ta tag i mitt pluggande.
i morgon är de projektredovinsingar igen, 5 st. men jag hinner bara med 4 för jag ska till mitt sommarjobb o skriva på avtal wiiiie.  men iaf ha en niiiice kväll. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0