=D

fick hem vår nya bil idag. =D sen kom syster och kusin förbi en stund. sen vid halv 12 kom andra kusin och johan förbi och visade kusins nya bil. mkt vacker. haha. sen åkte alla på en gång och jag har suttit och snackat me matti hela kvällen =D de e mys och de e näääära  nu. =)
sen kunde inte littol sova så nu sitter jag o snackar me henne på msn. alltid mys.
och innan va de även lite snack med nea, kevin och josse. =)
jag e uttråkad och borde igentligen sova. skola i morgon=(
iaf nanna gott mina vänner.



Nicole nikål cindy mendoza.
jag finns för dig och kommer alltid att göra de med. så mkt som du har dragit upp mig när jag har varit ledsen så mkt nytta vill jag kunna göra för dig med. du betyder obeskrivligt mkt, lika mkt som min familj och jasse, jossa och lissy gör för mig. alltid kommer du göra de. forever and ever. vill iaf inte att du ska må som du mår och jag vill att du ska veta att jag ställer upp för dig alltid, när du vill. 24/7. jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: nicole

tack älskling, du e bäst! jag älskar dej obeskrivligt o verkligen verkligen tack för att du ställer upp

2008-04-02 @ 07:44:28
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

jag älsakr dig mer min älskling

2008-04-02 @ 17:18:17
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0