bada + det ringer = HATA FOOOLAJF

vet ni vad de jobbigaste ever är?
när man badar och folk ringer. o man e ensam hemma.
först snackar jag med niccie i en halvtimme. sen efter de
badade jag min vovve. sen när jag själv skulle ta ett  bad
så ringer de. o så har jag hårinpackning i hela håret och
ansiktsmask. så svarar jag så e de niccie. hon bara:
heeej duschar du? jag: jaa va vill du? så pratade vi lite.
sen la vi på.  sen ringer hemtelefonen.
så låg jag o väntade ut den. tänkte att snart slutar de.
men näääääe. så jag fick kuta upp helt blöt o svara.
tror ni inte dom lägger på då?
sen när jag håller på att skölja av allt o står verkligen
i iskallt vatten så ringer niccie igen. o då får jag lixom allt balsam i
munnen o ögonen o sånt.
jag: VAD VILL DU:O?
hon: haha heej jag skulle bara säga hej o sen ville jag ringa för
jag vet att de e extra jobbigt för dig.
AAARH.
sen när jag precis har gått upp. då ringer hon igen:O
o då frågar hon vad jag gör. så säger jag att jag nyss gått upp
hon bara: men då e de inte ball mer hejdå. HAHAHAa
skit trorr människa

Kommentarer
Postat av: nicole

De e käääääleeeeek

2008-04-10 @ 22:26:17
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

haha jaa lite e de väl:$

2008-04-11 @ 06:41:23
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0