älskar.

såja då har man övningskört idag image264
oxå gick riktigt bra faktiskt.  
när vi kom hem till benny o lisa
så gick vi runt och kollade.
och jag fick tårar i ögonen.
asså deras huuuuus.
jag vill bara dööö.
det är så vackert. helt nybyggt
vackert kök, stora ljusa rum,
bastu, bar, tvättstugan, 5 toaletter,
 vardagsrummet. vackert golv
och kakel i alla badrummen.
aaarh. de e så vackert asså.
och fy fan vad jag älskar dessa människor.
dom har verkligen ett hjärta av guld.
iaf jag blev kär på nytt i dersa hus.
och jag älskar de bara mer o mer
för varje gång jag kommer dit.
o alla dessa fineser med lampor osv.
iiiih. jag vill med bo där =(
iaf sen körde jag o tankade.
o sen hem. käka lite.
sen kom victoria. wiiie.
och jag började kolla över lite saker
till torsdag o fredag då vi ska vandra med
skolan (Y) ikväll blir det iaf bad i
tunnan, de e mys.
nu ska jag göra lite nytta. men skriver mer sen. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0