<3

image253jag vet att vi har haft våra upsanddowns.
det sista halvåret har inte varit vårt, verkligen
inte. men jag känner att allt detta har tagit
en stor vändning. och ingen är gladare
än mig. allt som har hänt mellan oss
har islutändan handlat om att vi har
varit rädda för att förlora varandra.
och vi va så uppe i allt att vi nästan
gjorde det, de va bara en halv millimeter
så hade vi gjort det. men som allting
annat så klara vi att fixa till alla dom
stegen som gått snett. det sjuka är
att vi är så lika på så många steg.
och det sjuka är att vi har bölat över
varandra så mkt det senaste året,
för att vi har varit rädda att förlora varandra
istället för att ta tag i allt.
men man lär sig av sina misstag.
och de har jag gjort och jag tror även
att du har det. det finns ingen som har
gjort mer rätt än den andra eller mer image254
fel än den andra. för vi är lika dumma
ibland. jag är ledsen för allt jag har gjort
och inte gjort.  att jag inte stöttade dig
i vissa lägen och så. men du kommer
alltid att vara min bästaste bästa vän.
 visst har jag många bra vänner som betyder
dödligt för mig. men du kommer alltid
att vara my number 1. alltid.
vad som än händer. hur  arg och ledsen
jag än är på dig. så kommer de alltid
att va så. och jag är så glad att vi
tog vårt förnuft till fånga och tog tag i allt
nu, innan det blev försent.
allas vänskap prövas ngn gång
i livet, det är inte alltid att man klarar
den prövningen. men vi har
haft vår nu och vi klara den. fast de
va på gränsen. så visste vi var vi hade
varandra i slutändan. iaf jag älskar dig.
och du betyder sååå mkt för mig.
och det hoppas jag att du vet. för de
kommer alltid att vara så. alltid....
du är min luft min air mitt hjärta
och mitt hål i min röv.
hahaha <3


Kommentarer
Postat av: L

fyfan asså vad du är underbar. de stämmer verkliogen. allt. allt har egentligen handlat om att vi va rädda för o förlora varandra. men hur kudne vi ens tro? är man så som vi är så e de omöjligt. vi är soulmates. de kommer alltid vara så. mer eller mindre. o nu är vi påväg mot mer igen känner jag o jag vill bara krama ihjäl dig nu och trycka upp min fot i ditt huve. och ha armbrytning när vi ligger ner mot våra viljor HAHA. jag älskar dig forever&always. röven till mitt hål

2008-04-07 @ 21:23:07
Postat av: nadja

jaa exakt. jag prickade in allt mitt i prick. så som du brukade göra när vi spelade dart hos dig. alltid satte du den mitt i prick. vi e grymma. hahaha. jaa jag vill med kramas. och klämma ihjäl din vader. och ha armbrytning i luften haha. jag älskar dig med forever and always. alltid.

2008-04-07 @ 21:35:27
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se
Postat av: Nelson

Sååå söt bild på dig och lis där :)

2008-04-08 @ 22:15:44
Postat av: nadja

hihi taack hjärtat

2008-04-09 @ 20:18:43
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0