Skolsnack ^^ haha

igår va de skola då, första gången på en vecka iochmed jag har varit sjuk.
kände mig inte alls motiverad att gå dit. men duktig som jag är så gjorde jag det endå.
missa en buss men som tur på mornarna så kommer där alltid två bussar vid 7. så jag hann med nästa=)
hade svenska o då babbla vi bara en massa. sen hade vi spanska vilket alltid är trevligt, läser sagor på spanska?! jaapps:P sen hade vi mentorstid och de går ju så snaaabbbt. blev glad, hade bara 3,9% ogiltig frånvaro. wiiie. skit många hade fått samtal hem från vår mentor för dom skolka för mkt, men ikke nadja. iiiiiih. de ni. sen åkte jag hem sen åkte jag o mammi o handlade o hade mys. sen hem o fortsatte att mysa. =) sen kolla vi på en film som va dödligt bra. så både jag o mammi satt o bölade haha. verkligen en se värd film, men jag har glömt vad den heter. återkommer om de senare. =) sen satt jag o snacka me nea lite. sen färga mammi mitt hår=) och sen kolla vi "extrem homemake over" ÄLSKAR, o då grät vi lite till:P sen kolla jag o pappi Prison break. o det älskar vi så sjukt. sen gick jag o nannade. =)
tack mammi och pappi för att jag har er. ni är dom bästaste, och syster. <3
 
idag vaknade jag lite sent. hade sjukt brottom. glömde massa saker hemma. :P
hade dubbellektion i engelska, kollade filmer o sånt. vår nya lärare e stein cool. skönt att slippa ragatan camilla nu när hon e på smällen:P sen idrott och jag har inte haft de på 1000 år så jag blev sjukt svettig idag, o de e ju lite mys. sen gick jag o fru till stan hon skulle handla lite. för vi hade håltimme. sen natur. o de e dödligt jobbigt, har omprov den 10/12 (för jag missa de första provet) sen den 11/12 har vi skriftligt lexförhör om molekyler o sånt asså kemi. sen den 14/12 har vi fett prov i de. nääää döda oss den veckan med naturprov o sånt.
nästa vecka har vi historieprov + matteprov. (Y) HAAAAAAAAATA SKOLAN.
 iaf sen efter naturen hade vi dubbellektion i matte. och jag o stoffe e dom enda som brukar allvar av alla 31 st i vår matte grupp. så vi e grymma. för övrigt fick jag ett halvt fel på vårt matteförhör. WIIIIIIIIIIIIE vem e bääääst?!  sen kom pappi o hämta mig. sen hem o åt. sen åkte mamma på kurs och pappa o jobba igen?!? överbull så nu passar jag syster o typ gör ingenting. är sjukt trött, så väntar bara på att ugly betty och desperata houswives ska börja och sluta. så jag kan nanna =)

i morgon är de låååååång dag. slutar 16.20 trååååkigt. sen ska jag passa syster igen för mammi o pappi skulle på möte eller ngt. o sen kasnke träffa littol, som jag inte gjort på ett år typ.

nä nu ska jag kila. snart börjar uggly betty. ha det bra alla. Poss


btw bara 18 skoldagar kvar till jullovet =)



Dagens bästa: Lååånga håltimmar i skolan, så man kan gå i stan och sen endå sova en stund på bänkarna i skolan me frugan =)
Dagens sämsta: äcklig panerad fisk i skolan när man är som hungrigast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0