min helg

jag älskar det, att det endå är så pass många som är inne o kollar min blogg varje dag fast jag inte har skrivit ngt. undeeeerbaaaaaurt.

bara för de ska jag skriva om min helg. 
fredag: middag hos familjen svensson (jasmine o dom) faktiskt mkt trevligt. länge sen man träffade hela familjen o såå, sen va ju där 2 andra familjer, min familj och sen jasses familj. sen blev de då utgång för mig o jasse. vid 10 tog vi bussen till stan och sen tog vi 8:an till jasses pojkväns kompis. som hade förfest. skit skämmigt i början för jag kände ingen, bara jasse. sen drack alla o sånt sen vi 2 kom taxin o hämta oss så träffa vi jesper o frans på Kb sen gick vi vidare o då träffa jag min älskling på ice iiiiih så glad hon blev att se mig. haha grattis älskling på din 18-års dag. i love you hun. efter de gick vi till choklad och där stanna vi till dom stängde typ. se kom syster o hämtade mig o jasse i stan, och när jag kom hem gick jag o duscha o vid 6 va jag i säng (Y) hahha. taaack för en övertrevlig kväll. jag har saknat dig jasse =(  (för alla som inte vet va jag o jasse bästa kompisar i typ 5 år, sen hände lite saker o vi gled ifrån varandra =( så de va sjukt skoj att träffa dig och snacka om alllt, still love you)





på lördag kom pappa upp o väckte mig 11. yeeees 5 timmars sömn. (Y) käka frulle osv sen  hjälpte jag mamma en massa. sen låg jag bara i sängen o kolla film. så ringde lilli o dom, så ville dom komma. men jag sa att jag inte palla för jag va cp trött. sen kom syster o mamma färga hennes hår o klippte henne osv. sen kom mormor med så käka vi middag o sånt mys. sen kolla vi sing a long o hade mys. sen gick jag o la mig.

idag vaknade vi 10. käka frulle o sånt o nu sitter jag här. skola i morgon. NOOOOOOOOOOOOOOO =( jag vill inte. men snart är det jullov and i love it. iiiih. 

jaaa alla snooookers. nu har ni fått ta del av min super trevliga helg. ha de bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0