jag kännde mig sjukt duktigt

image104nu har jag nyss kommit hem från skolan.
hade bara matte och natur idag.
och jag kännde mig sjukt duktigt för det
var bara, observera BARA, jag som lämnade in labbraporten. ingen annan i klassen gjorde de.
och de fick mig att känna mig duktig. för sånt
händer aldrig mig. och då menar jag ALDRIG
idag labba vi med sand och salt.
sjukt tråkigt.
sen slutade vi 20 över 10.
och då gick vi och åt sen gick jag med frugan
till bibblan o satt o hjälpte henne med hennes
labbraport. sen tog jag bussen hem.
och nu är jag hemma.

verkligen alla tyckte att det va kallt ute idag.
men ikke jag. haha. tyckte att 
det va ett ganska skönt väder idag, förutom
regnet som kom nu för en stund sen.
 såå sådära såg jag ut idag--->

för övrigt väntar jag på mamma nu.
för vi ska iväg o handla lite o så.
sen ska jag sy lite idag och sen ska jag träffa
littol med enstund.
iaf  nu måste jag gå.

ha det så bra allihopa.

Puss&kram


dagens bästa: att man kan göra en sån här
tråkig dag till en rolig dag.

dagens sämsta: att jag va rent för trött idag. för
att jag låg och funderade helt mkt igår kväll på hur jag ska hinna med allt som jag måste göra.
sånt är inte bra.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

så jävla fu*king snygg att jag dör :D

2007-11-29 @ 16:05:24
Postat av: nadjo

haha naaw tack gumman, fast du är så mkt snyggare

2007-11-29 @ 21:14:39
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0