ingen har så fint påskalan och örngott som jag har

om ni någon gång hade tänkt att sy ett påslakan till ett 2 gånger 2.10 meterstäcke med två olika sorters tyg eller sy 4 st örngott till kuddar med två olika sorters tyg eller sy upp 4 par gardiner eller sy en duk, så råder jag er genast att tänka om. eller så börja tidigt så ni inte sitter till klockan 9 på kvällen. o sen ta lite pauser. för de gjorde verkligen inte jag. o jag har sjukt ont i röven och ryggen. o på dett sista örngottet så klyddade verkligen allt. sen välte jag ut alla nålar:O o så klart fick jag en i foten. AAAAAAAAAAAAJ! men iaf snyggt blev det ^^. och det bästa med allt är att ingen verkligen ingen har så fint påskalan och örngott som jag har. och ingen har så julfint på sitt rum som jag. iaf alla andra år har jag bara haft ljusstakar och pepparkakshus typ på mitt rum. men detta året är jag verkligen på G, både julgardiner, påslakan, örngott, ljusstakar och snart innom kort även ett pepparkakshus, som har varit tradition att göra här hemma ända sen jag va en liten plutt:D:P
iaf nu tvättar jag mina ny sydda saker. lägger upp bilder på dom i morgon =)
hejdå gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0