godaste kladdekaka

hoppas er dag har varit undertastisk (hahaha tog de från ugly)
jag har aldrig skrattat så mkt som jag gjorde igår när jag kollade uglybetty & desperata housewives. HAHHAHA över balla
idag va den långtråkigaste dagen.
hade massa lektioner och sen dom två sista lektionerna kolla vi film =) mysss
sen hämtade daddy mig. sen åkte vi hem o åt. sen åkte pappa o mamma på möte. och jag passa syster.
sen bakade jag världens godaste kladdekaka:D sen efter 1000 år kom lissy, dalia, camilla och jessica.
så kolla vi greys och hade mys.
och nyss åkte dom.
i morgon e de skola till 12 sen ska jag till stan me mammi., sen träffa littol.
iaf nästa vecka o nästa igen har jag sammanlagt 5 prov (Y) YEEEEEEEEES.
men iaf detta e ångest ska gå nu haaaaj


dagens bästa: träffa nördarna igen. ^^ de va ett tag sen
dagens sämsta: absolut greys anatomy, sjukt kasst avsnitt. men endå sorligt. o de e verkligen sorligt att de va säsongens sista =( BLÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0