allasbästaJames

dagen idag har gått översnabbt. hade ARL som första lektion och då hade vi allasbästaJames. iiiih. en översnäll o sjukt snygg brandman. efter det hade vi spanska o då satt jag bara o filosiferade till den klassiskamusiken som vår lärare alltid spelar. haha. efter de hade vi svenska va i zablockisalen och kollade film. över bra o helt sorlig o jag börja böla så klart HAHAHAHHAA. älskar vår nya lärare sten coool är han. efter de hade vi lunch o då började vi sjunga julsånger o dansa o sånt med mattanterna. hahahahahahha. över ball. sen natur o sen slutade vi o då va klockan 20 över tre. fick sluta en timme tidigare så jag o sho begav oss till stan. sen träffa jag pappa. så gick vi i stan lite. myssssssssss. sen hem o käka middag. sen nu sitter jag här o snackar me älskade efterlängtade matti och joakim =) ikv blir det chillidill kväll. eftersom jag håller på att dö av mensvärk.
ha en trevligkväll allihopa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0