wallander. den nya

lite smått och gott från helgen.

fredag: skola till 4. sen kom lilli, nelson,hakan,jessica & sara till mig. hade idol och plump mys o såå. sen efter dom hade gått gick jag o la mig.

lördag: vaknade tidigt. åkte till mormor o käka frulle. sen börja jag o mammi tapesera mormors hall. mkt fint blev de. sen bjöd mormor på stek. ÄLSKAR. sen hem vid 5 och tömde och tapeserade systers rum. sen vid 8 va vi cp trötta. så vi beställde pizza hahahaha. sen chilla vi satan. sen snacka jag i telefon i 1 och en halv timme. undra om min mobil räkning blir hög dennna månad? hahahhaa. de va iaf över ball. sen kolla mammi, pappi och jag på wallander. den nya. och den va så där. sen gick jag upp o la mig.

söndag: mamma väckte mig 10 :O och då såg jag att nelson o lilli hade terrat mig i natt med att ringa ett Xantal ggr. iaf sen käka vi frulle sen började vi måla systers rum. sen hjälpte jag pappa att sätta upp ljusslingor där ute. sen måla vi en gång till. sen strök jag mammas 4 par gardiner som hon ska ha där ute hon jobbar. o nu håller mamma på med maten. och jag e cp trött. 

men iaf det har varit en sjukt trevlig helg endå fast de har varit mkt att göra. och jag känner mig sjukt duktig.iiih. nu ska jag äta. PUSSSS

helgens bästa: tjäna 1400:- denna helgen. taaaaaack för de. perfekt när vi ska iväg nästa onsdag =) 
helgens sämsta: måla runt om fönster och dörrar o sånt med pensel BOOOOORING.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0