torsdag&fredag

jag känner mig tvingad till att skriva blogg. haha. så därför ska jag berätta om dom två senaste dagarna.
efter vi solat o sånt i torsdags kom helen o hämtade mig o nicce här hemma. så åkte vi till stan
niccie skulle på ansiktsbehandling så jag o helen gick o kollade all rea i stan. =)
sen kom en arg niccie till oss när hon va klar. haha. hennes ansiktsbehandling va inte som hon tänkt sig. iaf så gick vi till lilla torg o käka pasta. sjukt äckligt va de. sen hem till niccie o sov en stund. jag sov för jag va trött och niccie sov för hon behövde de, hon va gnällig som en bebis. haha. iaf sen fixa jag mig för jag skulle på sasans 20 års fest. haha kände inte alls för de. så mötte jag jess. så gick vi till lissy och där va annika med. sen körde vi till udde och förkrökade med dom andra. men jag o littol drack inte. sen stack vi då till sasans fest. sjukt mkt folk. helt okej va de. iaf GRATTIS SÄÄÄÄS & FEEESTIM. sen vid 2-3 staack vi hem. lämnade annika, johan, jess & pontus. sen åkte jag o littol hem till henne och snackade sjukligt länge o sen sov vi

igår vaknade jag vid 12. o lissy vid 2. sen mös vi som vi alltid gör. sen vid 5 åkte vi hem till flippsi och nelly. sen begav vi oss till stan. lissy växlade sina pengar. och så gick vi inom hansa. käka glass o sånt. sen hem till barnen igen. sen hämtade vi niccie. o hon ville inte med men sen ville hon o sen ville hon inte. sen ville hon så hon följde med hem till littol. sen mös vi tre i lissys lilla säng. haha. sen vid 1 kom max o hämtade niccie. sen vid 2 åkte vi o hämtade johan sen körde dom mig hem. =) sen tog det ett år för mig att somna. för jag e inte van vid att sova själv nu haha

tack niccie för alla dessa dagar. det är mys.
och sen måste jag säga tack till littol för igår riktigt mysig dag med dig. jag har saknat dom =)


iaf nu e jag hemma själv. saknar mamma o pappa faktikt. har inte alls varit hemma mkt på senaste tiden. ni är det absollut bästa. i love you. (L)

Kommentarer
Postat av: Sawen

söt profilbild =)

2007-12-29 @ 14:20:51
URL: http://sawens.webblogg.se
Postat av: nadja

taack så mkt :D

2007-12-29 @ 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0