tacktal?!

ibland kan man inte va med dom man tycker om 24/7. och det är synd för hur mkt man än försöker så är det allt massa massa saker man måste göra. är det inte skola så är det vänner och är det inte det så är det familjen.
därför måste jag passa på att säga en sak nu som jag inte sagt på länge.

lisette, josefine & nicole ni är och kommer alltid att förbli mina närmsta och bästa vänner. för ni vet allt för mkt om mig som ingen annan vet. och jag vet att jag inte har tagit er (eller någonting förutom skolan) på allvar på sista tiden. och jag vet att ni har funnits för mig alltid hela tiden. men jag har sett bort från det. flåt. jag vet att man ska va rädd om det man har för en dag finns det inte längre. men fast jag har haft en sån period för mig själv och enbart för mig själv så hoppas jag att ni fortfarande vet hur mkt ni betyder och hur mkt jag älskar er! och om ni inte vet de, så vet ni det nu.

mamma & pappa ni har varit helt underbara den sista tiden, eller det har ni alltid varit. men nu är ni fan ta mig bättre än någonsin. och jag älskar det. och jag älskar er. tack för allt. inte en dag utan er. jag älskar er mest.

syster & syster. ni är jobbiga. dödligt jobbiga ibland. men jag älskar er endå. <3

mormor, underbarare kan man inte bli. jag älskar dig sååå.

shogoofa, marita & tutti. tack för att jag har fått lära känna er. ni är absolut den ända orsaken till att jag kommer till skolan. ni är dom bästa där. och tack verkligen för allt. vi är så mkt bäst när vi sitter och pratar om våra problem med varandra. haha. det är så mkt kärlek. och tro mig ni är dom ända jag kommer sakna att träffa varje dag efter studenten. jag älskar er!

mattias & joakim. tack för att jag har fått lära känna er med. ni är riktigt underbara båda två. och jag älskar attt jag kan prata med er om det mesta. iiih men matti =( kom hem jag saknar dig, riktigt mkt faktiskt. <3<3

lilli, nelson & fredde ni har alltid varit mina favorit pojkar. för ni har alltid funnits där. ni har blivit en del av mitt liv. och jag älskar er!

iaf dessa människor är nog dom som känner mig mest. och jag känner att jag måste ge alla ett fet tack. tack för allt och tack för att ni är så sjukt underbara. och tack för att ni alltid finns där!

sen alla andra evelina marina jasmine linnea dalia knöös mfl (ni vet vem ni är) tack till er med. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv för att vi får ha dig som vän:)

2007-12-04 @ 00:53:09
Postat av: littool

HAHAHA TACKTAL. de va de finaste ever iaf :D (L)

2007-12-04 @ 14:51:08
Postat av: linnea

ja verkligen fint:), vi ska tacka dig som får ha dig som vän

2007-12-04 @ 15:22:48
Postat av: nadja

haha tack tack. ja jag vet att du älskar mina tacktal lissy hahaha:D

2007-12-04 @ 21:40:11
Postat av: nicåål

Jag satt på jobb när jag läste, o började typ böla. Men iaf, tack. Älskar dej djupt

2007-12-04 @ 22:26:15
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadjo

aaw. tack själv mitt hjärta. älskar dig djupare ^^

2007-12-04 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0