stan och mys.

253652-80igår åkte jag till niccie eller åkte o åkte jag
övningskörde =) kollade ugly med niccie, jossa
littol & dalia. saknat dom sjukligt mkt. sen åkte alla
och jag o niccie satt o snackade sjukt länge om allt
i världen. sen vid två somna vi på riktigt haha.
idag fick nicole mig till att skolka. JÄVLA NICOLE.
i morse palla vi inte gå upp när klockan ringde vid
7. sen fick nicole fart och hoppa upp i sängen
och dansade och sjöng.  jappps. sen duschade hon
och sen jag. sen tog vi bussen vid nio till
ögonläkaren.för niccie problembarn skulle dit med
sina ögon. sen tog vi bussen till gustav sen gick vi runt
och shoppade julklappar till våra nära och kära =)
blev klar med alla mina julklappar. =)
sen vid 2 va vi sååå sjukt trötta. eller jag va nog tröttast
efter att ha gått med niccie en hel dag i stan. haha det är en
riktig börda. hahaha jag skojade. sen vid halv tre ngt tog
jag bussen till gustav och niccie o jossa gick.
haha. vi skulle luncha med jossa och det blev på
spagetti number 1. över pul. =)
sen gick jossa o jobba igen och jag o niccie tog bussen hem
till henne.. nu har vi nyss packat in alla julklappar och 
det känns såååå skönt att ha allt avklarat =) 

tack för idag babyboo. jag älskar sånna här dagar. och jag älskar att det har varit så mysigt idag.
lämna mig aldrig. älskar dig.

Kommentarer
Postat av: nicole

Tack själv hun! Jag vägrar lämna mej, så du slipper inte mej om du tror de. ÄLSKAR DEJ

2007-12-19 @ 18:15:36
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

faaan för de e ju absolut de jag vill. hahaha skämt och sido. aldrig vill jag att du ska lämna mig heller. never ever. i love you more.

2007-12-19 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0