så bra som jag mått idag har jag inte mått på länge

tänk hur annorlunda allt kan va. va riktigt trött idag i skolan somnade ett X antal ggr.
hade matteprov och det gick som det gick. sen skulle jag hem o äta men jag bestämde mig för
att åka till lissy direkt för jag känner mig själv så bra att om jag hade åkt hem så hade jag inte orkat åka iväg ikv:P hahaha. så hem till lissy blev det. och det va UNDERBART  att träffa mamma rosa och pappa andy. iiih. saknat.
och lissy med förstås HAHAHA. sen chillade vi o snacka massa massa massa. de va inte tyst i en ända sekund haha. sen baka vi som vi alltid gör. men de smakade rövhål. öööörk. iaf sen hem till niccie o sen kom jossa med. och det va sjukt underbart att träffa mamma helen och pappa willie med =)iiih
lissy va på ett städar - humör. eller ngt. hon klippte ner niccies påskkärring från fönstret som niccie har haft där så länge jag har kännt henne. sen tog hon ner alla niccies självlysande stjärnor från taket (ni vet sånna man hade när man va liten) haha. iaf så roligt som jag har haft det idag, och så bra som jag mått idag har jag inte mått på länge. ni är kärlek. och vi 4 är kärlek. älskar er.

image9



nu ska jag sova, sov gott. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0