musikalen cats, det bästa på länge

image124nu är jag lycklig. eller jag känner mig
så fruktansvärt lycklig efter att ha sett musikalen
Cats. mest  i andra akten när dom sjöng så lovar
jag er att inteett enda öga va torrt. exakt alla grät,
 kvinnor som män. och alla som känner mig vet
att jag är skit känslig så mina tårar forsade ner.
och alla i publiken klappade, och skrek BRRRAA
och visslade och hade sig. riktigt härlig kännsla.
och det va sjukt coolt att vaBackstage och se alla
"katter" bakom scenen och höra när dom
 gick och sjöng och övade sig. sen i slutet av
musikalen så ställde alla i publiken sig upp och
 klappade och hade sig. asså fy fan vilken kännsla
det va. iiiih. så jag rekomenderar verkligen
denna musikal om ni är sugna på att gå
och kolla på en. tack för en underbar kväll
mamma,mormor & syster. <3
nu ska vi dricka glögg. hoppas er
kväll ha varit lika underbar som min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0