mamma (L)

mamma sitter o skrattar för sig själv när hon gör istappar på ett av sina pepparkakshus
jag: haha vad flabbar du åt?
mamma: åt detta hära, asså mitt hus.
jag: vaa?! vaddå jag får se.
sen visar hon mig det. och jag döööör av skratt.
mamma: HAHAHA vi kan ju lossas att de har vatt storm, eftersom både istapparna och fönsterna är snea.
jag: hahaha jaa men dom är snea på varsitt håll.
mamma: hahaha ja men titta de e dom ju. eeeh vi säger att de har varit en turnado.
jag: haha såå sjuk, föresten har du satt taket på kyrkan helt på sniskan oxå.
mamma: jaa men de e de jag menar, vi säger att de har varit en turnado i vår pepparkaksby.

HAHAHA jag älskar dig mamma. och jag älskar våra mys dagar. du är den bästa mamman in the world. oh tack verkligen för att du finns. lixom alltid. kan alltid snacka med dig. om vad som. i love you mum.


253652-118

253652-119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0