love it. =)


igår gick jag o la mig sjukt tidigt för jag va riktigt irriterad. typ 10 gick jag o la mig.
och innan de så bröt jag mitt gamla simkort på mitten, så nu
använder jag enbart mitt nya comviq nummer. iah när jag hade gått
o lagt mig tog de ett år innan jag somnade. hahaha. o sen när jag hade somnat
så vaknade jag vid 1 av att jag hade min mobil i örat o snackade me
joakim HAHAHHA. riktigt sjukt. så frågade han om jag sov. o alla som känner mig
vet att jag alltid ljuger om de. så jag bara Nääää jag e vaken HAHA
iaf snacka me han i 40 min. sen smsa jag en stund me littol. sen somna jag
klockan 3. haha.
sen kom lilla syster upp o väckte mig 10. =)
nu har jag mutat syster átt städa mitt rum HAHAHA o hon gör de oxå.
love it. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0