lite så upp och ner.

verkligen allt idag har varit lite som en bergochdalbana? lite så upp och ner.
färga håret idag och det blev inte som jag tänkt mig men jag blev nöjd endå.
sen snacka jag ut med lissy om allt allt allt. och i början va de endå lugnt. sen kom tårarna
dom tårarna som jag skjutit undan ett bra tag nu. och så kom dom nu iaf. 
känns riktigt skönt att få gråta igen och att  fått sagt allt. och fått höra allt. har sjukt ont i magen fortfarande. =( 
men de går väl över
. efter allt gick jag o la mig i sängen med min matte bok. 
öppna boken men stängde den lika snabbt igen. tänkte plugga iochmed jag har prov imorgon i matte.
men de va ingen bra idee. mådde bara dåligt av att öppna den, så de får gå som de går i morgon på provet. 
iaf sen kolla jag på idol repriserna och somnade. sov i enochenhalv timme. o sen tvinga jag mig upp från sängen
för annars kommer jag aldrig kunna sova ikväll.
ikväll är det extrem homemakeover, city akuten  & prison break. massa massa mys me mamms och papps.
i morgon e de skola till 4. sen hem till lissy. och pussa & krama ihjäl henne. och förhoppningsvis inte börja gråta. haha. iaf nu ska jag ner till dom andra. ha en trevlig kväll allihopa.

lissy, du vet att du fortfarande alltid kommer att va min bästa. alltid. fast vi inte har varit så tighta som innan så finns det ingen annan än du. och hur mycket folk försöker att skilja oss åt så kommer dom aldrig lyckas. aldrig, inte det minsta. visst? för det finns bara en av dig och det är du, det finns bara en av  mig och det är jag. och det finns absolut bara en av oss och det är vi, du & jag tillsammans. alltid. jag älskar dig och tack för att jag fick säga vad jag kände o allt. det är inte ofta jag gör det. men nu gjorde jag o de känns bättre tror jag. iaf du betyder mer än du anar. littol <3 låftey forever!

Kommentarer
Postat av: littol <3 låftey forever

You And Me Together Through The Days And Nights
I Dont Worry Cause
Everything's Gonna Be Alright. visst? jag älskar dig mest. o jag tycker oxå de är skönt. skynda dig hit nu så jag kan våldpussa&krama dig som aldrig förr

2007-12-04 @ 14:48:43
Postat av: nadja

hihi du e så gullig min älskling. jag älskar diig mest

2007-12-06 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0