kan man va mer trött på skolan än vad jag är just nu?

skola idag började 8.10 hade nationella iimage128
engelska. de gick väl som de gick. sen
kollade vi american gangster. haha har
sett den innan med. =) sen hade vi en
timmes rast. sen skulle vi kolla på en
teater på arena 305. och för det första
vet jag inte vad den handlade om. och
för det andra vara den i en halv timme.
och den va allmänt kass, man såg typ
ingenting. iaf efter de hade vi mat. sen
håltimme i två 3 timmar. så frugan
sjukanmälde sig. sjukt torr. sen fick vi
veta att vi inte hade ngn natur. FUCK.
så jag palla inte vänta på matten så jag
tog bussen till vellinge så hämta syster
mig där. sen åkte vi o handla bullar. sen
hem till mammi och mööös. sen kolla
syster o jag film. sjukt tråkig så jag somnade
sen åkte syster o jag somnade om men jag
lekte att jag pluggade. haha. iaf nu sitter jag
här o sitter. och jag fick reda på idag att jag
kasnke inte kan ha linser =( att mina ögon
inte tål de. o jag blev ledsen. =( vill kunna
ha linser. men men nu ska jag ta tag i
pluggandet o plugga lite. ha en bra dag allihopa.
får se om jag åker till niccie ikv, de e ju girly.
men måste verkligen plugga. så jag får se.
=)


iaf jag ser sjukt skrämd ut på bilden.
men de va i morse, då e man trött.
sen testa jag hur jag skulle sett ut
i mörka ögon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0