julmys

mammi och jag körde iväg o handlade mat igår. hahaha.
över pul. fast helt sent. sen mös familjen framför tvn. sen
vid halv 12 gick jag o badade sen gick jag o la mig.
i morse  väkte mammi mig vid 10. sen kom niccis förbi
en stund. och lämnade julklapp till mig. FAST vi inte
skulle ge varandra ngt.  sen duscha jag o sånt sen iväg
till mormor o hade julmys med kusinerna o sånt.
sen nu kom jag nyss hem, övningskörde o allt haha =)
och nu sitter jag o snackar me matti. miss you hun =(
skit tråkigt att han inte e hemma o firar nyår o sånt med
oss. =( nu ska jag städa undan lite på mitt rum.
skriver sen eller i morgon. ha de så bra allihopa.


PS. GRATTIS JÅZEFIJN PÅ FÖDELSEDAGEN. WIIIIIE

Kommentarer
Postat av: Josefine

tack söt!

2007-12-23 @ 23:32:49
URL: http://ellarosenfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0