julkänsla

riktigt mkt julkänsla har spridit sig i huset nu. gardiner, ljusstakar och massa julsaker över allt. ÄLSKAR DET. bara synd att de regnar ute just nu för tillfället. iaf idag har jag druckit årets andra glögg. sjukt pul är det. =) vi drack glögg och käka peppisar (pepparkakor) och kollade the heartbreak kid. rätt ball men överdriven film faktiskt.

image107
iaf idag börja jag o mamma snacka om desperata houswives. och jag har kommit fram till att dh är så mycket som verkligeheten är. alla är "vänner", alla snackar skit om alla bakom varandras ryggar. vissa vänner flyttar/försvinner sen kommer dom tillbaka, alla är nyfikna på alla, alla har varit med alla. alla har hemligheter, alla försöker vara något som dom inte är. alla låssas som dom gillar varandra fast dom inte gör det. alla snackar skit om ngn sen blir dom vänner. det är igentligen sjukt att ngt stämmer så bra. och det är sjukt vad världen är falsk igentligen.
så i slutändan så är man själv det bästa man har. för man kan alltid lita på sig själv och man har alltid sig själv i alla lägen.

anyway nu ska jag nanna är rätt trött faktiskt. snart är det lov och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0