julbak idag igen

mamma började äntligen med klenorna idag. har aldrig never ever tyckt om klener förr. men sen förra året smakade jag. ooo fy fan va gott de e. yammi.
sen börja mamma med knäcken oxå men de tog verkligen ett år. och tror ni inte att hennes kund är en halv timme för tidig:O mitt i allt. joo självklart va han de. så världens bästa dotter (jag då) fick va snäll o ställa upp o göra klart knäcken. o pluppa ut dom i formar o sånt. jobbigt men jag klarade de.
 o så klart kommer pappa ner flera ggr undertiden o påpekar att de kunde vatt mer i den o mindre i den osv. FUCK OFF. så jag erbjöd han att göra de ist för mig. men de ville han inte. 
och hans största nöje i livet är verkligen att terra mig. o alla som känner min pappa vet att han är komedi. haha ibland är han riktigt rolig. och idag va han väldigt snittsig, han kom på att man kan koppla xboxen där nere genom nätverket så vi kan spela vår musik där nere genom xboxen. sååå gissa om min musik kommer dundra genom hela huset nu framöver. iiih. och de bästa med de e att man inte behöver bränna skivor osv för att lyssna där nere. iiih. han är rätt smart ibland endå min far.

iallifalli efter jag gjorde min otroliga insats med knäcken. så gick jag upp o kollade datan, och till min förvåning hade nicole FORTFARANDE inte skrivit ett nytt inlägg. så jag tänkte att jag får helt enkelt ta tag i de. o jag började med en mjukstart o frågade hur allt va osv. sen kom de. japps. o hon hade skit kassa undanflykter. men sen lovade hon att hon skulle lägga in ett inlägg så att jag kunde hålla mig underhållen ikv när verkligen alla andra är ute på lussevaka. och så sant som de e sagt efter jag hade ätit och kollat roomservice så gick jag upp igen och kollade och vipps där va inte bara ett utan 5 nya inlägg ^^ hon är verkligen gullig hon där nicole. hahaha.

iaf snackade me matti som vanligt idag på msn. han skulle åka in till usa och spela match, så jag hoppas de går bra hjärtat. fast de kommer de göra för du e kungen på isen.  haha. 

iaf tror jag ska ner nu o spela xbox med daddy, need for speed de nya hahaha över ball. 8-l haha. 
hoppas alla har en trevlig lussevaka.   

dagens bästa: hemma från skolan och bara mysa med mamma
dagens sämsta: HATAR onsdagar nu, utan mina älsklingar i Greys anatomy. känner mig lost utan dom HAHA =( 

Kommentarer
Postat av: nicåål

HAHAHAHAHHA du e verkligen sjuk. Men jag gjorde de för att du tjatade fucker. haha KÄRLEK

2007-12-12 @ 22:41:26
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

haha jag vet och de
e de jag kallar äkta vänskap(L) HAHAHAHHAA

2007-12-13 @ 05:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0