julafton

underbar julafton. fick en dator, den sjukt fina koftan, pengar och mycket mer.
sen vid halv nio kom kusinerna och deras kompis. så spelade vi xbox, frågesport.
riktigt roligt. haha. och nu ska alla ut o bada. de e typ 40 grader i den. men jag pallar inte. haha
ikväll ska kusinerna, deras kompis, syster & mormor sova här. treeevligt. =)
tänk så mycket man stressar för bara en dags firande. men mysigt är det.
iaf i år ändra vi nästan på alla vanliga traditioner, ingen varm glögg drack vi utan vi drack isglögg från alla år 03-07, jag käkade makaroner och köttbullar isf julmat som jag inte är så glad föör, började öpnna presenterna vid 4 som vi annars alltid gör typ vid 8 hahaha. iaf en riktigt mysig julafton får jag säga. fast jag inte träffa joakim som jag igentligen skulle =( haha. hoppas allas jul har varit lika bra som min. pussinuss.image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0