jag va så sjukt taggad

fy fan säger jag bara. så här mkt träningsvärk som jag har nu har jag inte haft på länge. och allt sitter i brösten, armarna och ryggen. och jag va riktigt trött idag vilket inte gjorde de bättre. och så klart ÄLSKAR alla att hålla på med mig när jag e som en zoombi hahaha. och idag älska dom att hålla på ännu mer iochmed jag hade träningsvärk. FUKKERS. hahaha. iaf idag hade vi spanska, svenska, och dubbellektion i samhälle. sen efter de hade vi vollyboll turnering i 4 timmar. (Y) det gick som det gick men vi hade grymt roligt. det gick ut på att vi (1:or,2:or & 3:or i B-spåret) skulle lära känna varandra bättre. haha o de gjorde vi med. jag va så sjukt taggad. och jag peppade alla. fast vi kom sist så vann vi ett pris för det mest peppade laget. IIIIIIIIIIH. och för alla som vill veta så e jag sjukt hes nu hahaha. iaf sen kom mamma o hämtade mig. hon hade ett fett smile på läpparna.haha så undrade jag varför, asså vad som hade hänt. så sa hon kolla där bak^^ så gjorde jag de. o där bak låg en 42 tum platt tv, en ny sån man bakar i efter som jag har tagit sönder den andra :$. haha sen när jag komhem va här fullt med saker i hela hallen. en ny säng, bokhylla, kuddar, lampor mm till lilla syster och hennes nya  rum. det är kul med lite förändringar hemma haha. sen nu e mamma o lilla syster iväg o lämnar pappa. han ska på middag. sen ska dom handla med mat hem MUUUUUUMS. och nu ska jag iaf plugga. har ett fett historie prov i morgon o jag vet inte ens vad de handlar om. så önska mig lycka till (a)  fast först ska jag ta mig ett varmt bad o halv sova lite. för de kan jag behöva. ha det så bra alla.

dagens bästa: absolut den här vollyboll turneringen. riktigt roligt.
dagens sämsta: TRÄNINGSVÄRK och åter träningsvärk. ööörk.

Kommentarer
Postat av: Emmy Dahl Cedergren

haha jag minns alla turneringarna man hade i v. ingelstad, du var alltid bäst nadja och peppade alla ;) minne de.

2007-12-07 @ 17:40:56
Postat av: nadjo

hahha jaaa de e sant. jaa jag vet jag va bäst (H) MUHIHIHI. fast du va oxå grym :d

2007-12-07 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0