idol mys

det blev verkligen en myssss kväll igår.
niccie o jossa ringde för att fråga om min mamma va hemma. alltid lika skoj att mamma har börjat hänga med mina kompisar (Y) haha. iaf dom kom hit en stund och de va mkt trevligt att träffa dom. och samtidigt som dom va här kom nelson, lilli & hakan. bara för att kolla idol o mobba ut mig totalt. iaf sen åkte jossa o niccie och jag gick upp till nördarna, som ville möblera om mitt rum. jag bara WHY?! sen berätta dom då att jessica o sara va på väg. sen hade vi då idol mys. alltid lika trevligt. och jag blev grymt mobbad som vanligt. för att jag röstar på amanda. men de e bara att insee hon är bääääst =) iaf fick en del blåmärken oxå för attt jag satt brevid lilli.
sen åkte sara o vi andra försökte lära jessica plump. och de gick inte så bra. men iaf jag van(H) dom vanligt. sen åkte dom vid 12 halv 1. och då fick jag börja rensa min säng från poppcorn och chips och sånt iochmed lilli aldrig kan käka sånt med stängd mun. så vid 1 va jag i säng typ. =)

idag vakna jag 9. av att de va röv kallt på mitt rum. glömde stänga fönstrena igår. blääääh.
nu ska jag ner o käka frulle. sen ska vi till mormor =)
ha en bra dag alles.


ps. grattis matti till vinsten =) iiiiiiiiih. du är grym. (L)

Kommentarer
Postat av: Sawen

Jag röstar oxå på Amanda =)

2007-12-03 @ 17:53:28
URL: http://sawens.webblogg.se
Postat av: nadja

wiiie. så bra. hon är bäst!

2007-12-03 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0