idag har jag varit duktig. =)

nu är jag trött. riktigt trött faktiskt. efter jag kom hem från niccie så började jag städa. haha japps.
för att jag måste ha pengar till min nyårs klänning. igentligen till en kofta (min nya kärlek) som jag hitta i stan idag oxå men den ska jag köpa till mig jslv i julklapp från min syster. hahaha. så i morgo blir de handla koftan och se nyårsklänningen. iiiiih. iaf mitt i städningen så ringde joakim. hahaha. jag älskar att snacka med han så här på kvälls kvisten. hahaha snackade i en timme och 45 minuter. haha. sen efter de snacka jag snabbt me littol sen städa jag klart o nu är jag klar och trött. ska sova nu sen skola i morogn sen tack o adjö med pauli i 3 veckor. UNDERBART. iaf en annan rolig sak är attt jag fick reda på att mormor läser min blogg.hahaha. välkommen hit mormor. =)  nu ska lilla jag sova . sov gott fukkers. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0